Tuesday 25 July 2023

PERCUTIAN SHAKLEE TRIP YANG PALING MEWAH

PERCUTIAN SHAKLEE TRIP YANG PALING MEWAH
by SITIMAN772
25 JULAI 2023

Assalaamualaikum semua,apa khabar. Diharap kengkawan sihat la hendaknya. Terima kasih sudi singgah dan baca blog Siti ya.

Ok,kali ni nak cerita bab PERCUTIAN SHAKLEE. Shaklee punya percutian memang A la,mewah segala galanya.

Untuk layak PERCUTIAN SHAKLEE ini, kita perlu menjadi leader terlebih dahulu.

Setiap point yang dikumpul (mengikut terma syarat) melayakkan kita untuk MELANCONG KE LUAR NEGARA / UMRAH @ MELANCONG DI DALAM NEGARA.

Percutian yang ditawarkan terlalu EXCLUSIVE, bertaraf 5 BINTANG, dan akan disponsor sepenuhnya oleh Shaklee serta akan diberikan wang poket untuk belanja.



Bila sebut SHAKLEE ,semua orang tahu CASH BONUS yang diperolehi setiap pengedar Shaklee yang layak tetapi dengan syarat-syarat tertentu setiap bulan.
Tetapi ramai juga yang tidak tahu kelebihan menjadi ahli Shaklee yang lain seperti CAR BONUS dalam bentuk tunai setiap bulan dan CONVENTION TRIP atau percutian percuma setiap tahun. 

Ada 2 jenis trip percutian percuma yang Shaklee tawarkan iaitu Regional dan International.

Nak dapat percutian percuma?? Boleh sangat tapi dengan syarat anda kena lah usaha 101%  ! Sebab bukan semua layak untuk dapat join trip ni ya, mereka yang mempunyai prestasi yang terbaik dan memenuhi syarat yang di tetapkan oleh Shaklee sahaja layak untuk join trip Percuma ni.

Regional trip

Sebelum Regional trip , Shaklee hanya mengadakan lawatan di dalam negara yang di kenali sebagai National trip dan Shaklee bagi duduk hotel 5 bintang tau! Mewah gitu.

Regional trip ini pula percutian di luar negara berdekatan negara malaysia selama 3-4 hari dan regional trip yang pertama ialah di Libra Cruise Penang-Langkawi-Phuket.


International Trip 


Bagi International Trip pula Shaklee ada bawa para pengedarnya ke luar negara contohnya pergi USA untuk melawat HQ Shaklee dan saintis Shaklee. Bestnya!


Lawatan ini berlangsung sehingga 8-12 hari. Pengedar Shaklee juga mempunyai peluang untuk membuat pilihan samaada ingin melawat negara lain atau pergi Umrah. 😊

Kenapa kita mesti pergi trip Shaklee?

  • Percutian ditaja sepenuhnya oleh Shaklee dari sudut makanan, tiket penerbangan, penginapan, tiket masuk ke acara atau tempat lawatan
  • Duit poket disediakan bagi setiap yang layak
  • Percutian mewah ie makanan mewah dan eksklusif, acara yang VVIP dan grand, tempat lawatan yang paling eksklusif, hotel yang bertaraf 6 bintang, menggunakan syarikat penerbangan yang ekslusif. Pendek kata semua bertaraf 5 bintang.
  • Anda boleh bawa seberapa ramai bersama anda, yang penting cukup point untuk layak. Ada orang boleh bawa 8 orang ahli keluarganya bersama.


Siapa yang tak nak kan dapat PERCUTIAN PERCUMA TAJAAN 100% Shaklee dan PERCUMA bertaraf 5 bintang pula tu kan. Nak jeles? Sure laaa... duit poket diberi.. hotel FREE, hadiah mistery lagi. Nak tunggu "poket" sendiri nak ke hotel 5 bintang macam ni memang tak dapat la dan layanan tip top lagi tau.

Mengikut sharing kawan-kawan yang pernah TRAVEL team Shaklee dan agen yang berurusan dengan Shaklee, mereka mengakui Shaklee satu-satunya SYARIKAT yang betul betul berbelanja banyak untuk leader yang komited. Nak lebih hebat Shaklee benarkan bawa suami, anak dan mak ayah even mak ayah mertua kalau point kita mencukupi. Syarikat lain tak buat pun macam ni.

Mai , Siti kongsikan salah seorang Mentor yang telah berjaya dengan trip PERCUTIAN PERCUMA TARAF 5 BINTANG & 100% TAJAAN Shaklee oleh MASTER MARIA DAN FIRDAUS dengan hanya buat KERJA DARI RUMAH sahaja.

*SHAKLEE FREE INCENTIVE TRIP MASTERS MARIA & FIRDAUS* 

1. 2014 - USA (LOS ANGELES & SAN FRANCISCO)

2. 2015 - ITALY 

3. 2016 - USA (LONG BEACH, FLORIDA)

4. 2017 - JAPAN

5. 2017 - STAR LIBRA CRUISE (PORT KLANG - PHUKET - LANGKAWI)

6. 2018 - WESTERN MEDITERRANEAN CRUISE (SPAIN - FRANCE - ITALY)

7. 2018 - BANGKOK, THAILAND

8. 2019 - USA (LAS VEGAS & SAN FRANCISCO)

9. 2020 - SWITZERLAND (Ganti Cash Rewards)

10. 2020 - SEOUL, KOREA (Ganti Cash Rewards)

11. 2021 - USA (LOS ANGELES) (Ganti Cash Rewards)

12. 2021 - BALI, INDONESIA (Ganti Cash Rewards)

13. 2022 - SWITZERLAND

14. 2023 - SEOUL, KOREA

.

Menarik kan tawaran daripada Shaklee!!

Hanya dengan yuran keahlian sebanyak Rm 35, boleh je sapu semua tawaran ni sebab Shaklee bagi peluang yang sama rata bagi setiap pengedarnya.



Tapi serius Siti bagi tahu….untuk berbisnes produk Shaklee kita memang WAJIB makan produk Shaklee ini dulu. Supaya kita dapat berniaga dengan jujur.

Kalau kita berniaga produk kesihatan , cerita pung pang pung pang tapi semua tipu…percayalah ia takkan lama. Allah tak suka perkara yang tak betul. Kena makan dan amalkan , satu kelebihan supaya kita tahu dan kenal produk yang kita jual. Modal? Modal paling sedikit ialah pendaftaran keahlian murah dan vitamin yang kita sendiri kena makan sebelum berkongsi dan berjual dengan orang lain.

LATIHAN , KEMAHIRAN DAN PERKEMBANGAN DIRI?

Syarikat sentiasa menyediakan latihan yang berterusan malah kami sendiri sentiasa mempunyai latihan yang berterusan untuk membantu ahli organisasi kami sentiasa mempunyai ilmu yang bertambah dan kemahiran yang meningkat.


Nak jadi sebahagian ahli team Siti?
Anda boleh layari website Shaklee DAFTAR SINI untuk terus beli di sana dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Ataupun

Whatsapp Siti di sini dan Siti akan bantu belikan untuk anda. Hassle free 😊

Hubungi saya: Siti Hajar

Whatsapp: 0104515320 Klik Sini

Page FB:SITIMAN772

Your certified Shaklee Product Consultant

COD Kepala Batas,Pulau Pinang

Pengeposan ke seluruh Malaysia

Enjoy!

_ Sitiman772 :)

Nak tahu macam mana untuk dapatkan diskaun 20% Shaklee? Boleh tekan KLIK SINI



#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleekepalabatas
#sitiman772


Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.
Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


No comments:

Post a Comment

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG by SITIMAN772 29 OGOS 2K23 Assalaamualaikum dan salam sejahtera,terima kasi...