Sunday 16 April 2023

INSENTIF SHAKLEE KHAS UNTUK SEMUA AHLI

INSENTIF SHAKLEE KHAS UNTUK SEMUA AHLI
17 APRIL 2K23
by Sitiman772

Assalaamualaikum, Terima kasih yang sudi singgah blog Siti. Maihhh baca pulak entry ni Insentif Shaklee,Alhamdulillah. Insentif Shaklee adalah reward untuk ahli Shaklee yang comitted dalam BISNES ONLINE dan Offline Shaklee.

Melalui Bisnes Shaklee, banyak INSENTIF SHAKLEE ditawarkan,salah satu darinya Pengedar Muslim berpeluang untuk menunaikan Umrah, tidak sekadar untuk diri sendiri dan keluarga, bahkan bersama ibu bapa , diatur dan dibayar oleh Shaklee melalui program lawatan insentif tahunan Shaklee. Bestkan . Ya Allah semoga ada rezeki untuk Siti pergi Umrah bersama suami,anak anak dan keluarga tersayang. Aaaminn.
                                                    INSENTIFF SHAKLEE 2023


Insentif Shaklee Malaysia Mampu Memberikan Hampir rm6000 dalam masa 3 bulan!

Ha banyak kan. Program ni pun untuk rank 1 dan 2 dalam Shaklee iaitu rank Supervisor dan Senior Supervisor.

Kalau yang Supervisor (samada yang baru nak rank atau yang nak kembali efektif), bakal memperoleh hampir rm5000 income dalam masa 3 bulan.

Bagi rank Senior Supervisor pula mereka berpeluang menjana hampir rm6000 dalam masa 3 bulan.

Banyakkan rm5000 atau rm6000 tu? Fuyoo banyak tau. Kira dalam rm2000 sebulan lah tu kan. Macam orang kerja ofis dah.

Kalau yang surirumah, dapat extra rm2000 sebulan atau rm6000 untuk 3 bulan, syok sangat kan. Yelah daripada kerja-kerja dirumah sahaja, sambil-sambil tu dapat duit extra dari Bisnes Online Shaklee. Senyum sampai ke telinga.

                                                   Kelas sabtu 15/4/2023 baru ni


Macamana Nak Dapat Insentif Shaklee Malaysia ni?

Kalau nak dapatkan layak join program ni, kenalah join jadi ahli Shaklee. Cara jadi ahli Shaklee macam ini.


Terdapat 3 pilihan untuk menjadi ahli Shaklee:-

✅ PILIHAN 1
Yuran Pendaftaran hanya RM35. Anda terus layak mendapat semua keistimewaan sebagai ahli Shaklee, antaranya belian dengan HARGA AHLI (DISKAUN 20%).

ATAU

✅ PILIHAN 2
Buat pembelian sebarang produk Shaklee dalam 1 RESIT berjumlah minimum 100 UV (lebih kurang RM350 Harga Ahli), anda dapat PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE (bernilai RM35)!

ATAU

✅ PILIHAN 3
Buat pembelian sebarang produk Shaklee dalam 1 RESIT berjumlah minimum 200 UV (lebih kurang RM700 Harga Ahli), anda dapat:-
🍀 PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE (bernilai RM35)!
🍀 PERCUMA POSTAGE (bernilai RM10)!
🍀 CASH BONUS 5% (bernilai RM30+)!
JUMLAH PENJIMATAN = RM75!👍😄


Untuk mendaftar, anda boleh terus hubungi SITI di 010-4515320 atau CLICK WASAP, Siti akan bantu daftarkan anda yer. 

Atau boleh juga gunakan Shaklee ID Siti sebagai SPONSOR iaitu 1159374(SITI HAJAR BINTI MD DAUD)
                                              Ni 10 kelebihan daftar dalam group MFMS

                                                        Yang ni Idola Siti,founder MFMS

Mudah kan? Ini adalah cara yang sama menjadi ahli Shaklee samada nak makan Shaklee sahaja atau nak buat bisnes Shaklee.

Samada orang baru atau orang lama, semua layak. Samada kita ni Bisnes Shaklee atau masih pengguna biasa, semua orang boleh join. Yelah sekarang kan musim sedang ekonomi mencabar jadi mesti ramai orang nak join buat extra duit dengan Shaklee.




♥♥ Apa kelebihan menjadi ahli SHAKLEE? ♥♥



1. Seharusnya la dapat membeli barangan dengan harga ahli yang jauh lebih murah dari harga runcit.

2. Sambil menggunakan produk SHAKLEE sambil kita mendapat pulangan wang (tunai) daripada UV (point) yang terkumpul iaitu minimum 150UV mengikut kiraan carta bonus UV yang terkumpul.

3. Dapat menjual produk SHAKLEE kepada keluarga, saudara mara, kawan-kawan dan boleh dipromosikan di Facebook page, blog, email, whatsApp, instagram, wechat dan lain-lain.

4. Akan diberi bimbingan melalui group SHAKLEE kami di FB page mahupun di WhatsApp, dari situ kita akan sama2 berkongsi dan bertukar pendapat/pandangan.

5. Tidak perlu mantain UV sekiranya untuk kegunaan sendiri, melainkan ada target untuk ke next level.

6. Dapat menikmati Bonus (tunai) samada 2, 3, 4 @ 5 angka atas kehendak dan pilihan sendiri.

7. Boleh dijadikan sebagai sumber pendapatan sampingan.

8. Selain itu, dapat menikmati Insentif dari Shaklee, Insentif pelancongan/umrah secara percuma, dan Insentif kereta (tertakluk pada terma dan syarat).

MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN

Haa... ini yang ramai orang selalu risau bila nak jadi ahli, sebab katanya takut TERIKAT, takut kena PAKSA beli produk setiap bulan. Hihi.. 

Anda jangan lah risau yer. Tiada sebarang paksaan dalam Shaklee ni. 

Sebenarnya, kalau anda cuma nak MAKAN SENDIRI saja, anda TAK PERLU MAINTAIN apa-apa Points bulanan atau minimum belian pun. 

Anda cuma gunakan produk, yang anda boleh beli sendiri pada HARGA AHLI, iaitu 20% lebih murah daripada HARGA PASARAN (Retail Price).

Selain tu, anda juga boleh share dengan kawan-kawan dan saudara-mara. Kalau ada yang berminat nak cuba produk Shaklee juga, mereka boleh beli dengan ID anda. 

Jadi walaupun untuk kegunaan sendiri, anda tetap boleh kumpul Points dengan setiap pembelian dengan ID anda. 

Haa.. Yang paling best, bila anda dapat kumpul sejumlah Points tertentu dalam sebulan, anda dah layak dapat CASH BONUS antara 5% - 21% dari jumlah belian bulanan. 

Best kan. Makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus. 

Jadi BONUS tu dah boleh cover kos produk Shaklee yang anda makan setiap hari. Silap haribulan boleh MAKAN VITAMIN FREE jer!! Kan dah jimat kat situ. Dah boleh jadi pengguna yang BIJAK.. BIJAK.. Hehe.. :)

Tapi kalau anda ingin serius memulakan BUSINESS dan dapat bonus setiap bulan, barulah anda perlu mempunyai points yang ditetapkan yer. 

Shaklee ni BUKAN jenis MLM yang downline bekerja keras dan upline hanya goyang kaki..tapi ianya  satu MLM yang sangat bagus di mana upline dan downline bekerja keras untuk kemajuan masing-masing..kami bekerja sama..menghadiri sesi coaching..berkongsi ilmu dan sebagainya..

Dalam shaklee kita dpt 3C:
1. Cash
2. Car
3. Convention (Melancong)


Yang penting nak, kalau tak nak takkan boleh paksa ye dak. Dengan tak bermodal, dengan tak payah keluar rumah. Juga bisnes yang pastinya berlandaskan syariah. Maka mari kita menjana kewangan dari rumah:)) seronok!!!!


Korang semua tahu tak? kenapa ramai yang nak join Shaklee? Terdapat 2 faktor utama:


  1. Mendapatkan produk Shaklee yang terkenal berkualiti dan berkesan dengan harga yang lebih murah. Siap boleh dapat bonus tunai (cash) lagi!

  2. Menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan. Ya, side income. Ramai juga yang pada mulanya sebagai side income bertukar menjadi main income yang masyuk!! 


Untuk yang serious dan konsisten jadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan (business) macam-macam insentif yang kita berpeluang untuk terima daripada Shaklee. Antaranya:-


  1. Untung Runcit - Untung yang kita dapat sekiranya kita menjual kepada pelanggan dengan harga runcit. Standard macam jual beli biasalah uollss.

  2. Bonus Peribadi - Bonus peribadi ini dikira daripada jumlah Unit Volume (UV) produk terjual menggunakan ID kita. Semakin banyak jualan, semakin tinggi bonus yang diperoleh. Kita boleh menerima bonus dari serendah 5% sehingga 21% daripada jumlah jualan.

  3. Net Personal Bonus - Bonus ini dikira daripada jumlah Group Unit Volume (GUV). GUV adalah jumlah UV bagi kita (upline) dan anak-anak Shaklee (downline) yang berdaftar dibawah kita. Bonus ini sebagai hadiah kepada upline atas usaha gigih dalam membimbing anak-anak Shaklee mereka.
  4. Leadership Bonus - Dalam Shaklee terdapat 7 peringkat bermula sabagai Ahli Biasa, Supervisor, Senior Supervisor, Coordinator, Key Coordinator, Senior Key Coordinator, Master Koordinator. Anda dianggap sebagai Leader bermula dari peringkat kedua iaitu Supervisor ke atas. Sebagai upline, kita akan diganjarkan leadership bonus apabila downline kita berjaya naik ke setiap peringkat leader ini.

  5. Car Incentive Bonus - Bagi leader yang layak, Shaklee akan menawarkan insentif dalam bentuk wang / cash tanpa had bagi bayaran bulanan kenderaan / rumah / percutian idaman anda. Best kan?

  6. Insentif Khas - Nama pun insentif khas, so insentif bulanan berupa wang tunai ni akan diberi khas sekiranya kita berada di peringkat Coordinator, Key Coordinator dan Master Coordinator. Masyukkk!

  7. Nampak tak bertapa banyaknya bonus-bonus yang kita boleh dapat? Sebab tu kenapa ramai yang berebut-rebut nak join Shaklee ni.

    Bagi yang baru nak cuba join Shaklee ni, boleh je Whatapps Siti. In Syaa Allah Siti boleh kongsi bagaimana kita boleh sama-sama untuk maju dalam Bisnes Online ni. Wasap Siti untuk maklumat lanjut.

    JOIN NOW SHAKLEE
    https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1159374




     #NextLevelBlogging

    #blogmegashaklee

    #Shakleethrive2023

    #shakleethriumph2023

    #SetRahmahShaklee2023




    Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

    Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

    Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.









No comments:

Post a Comment

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG by SITIMAN772 29 OGOS 2K23 Assalaamualaikum dan salam sejahtera,terima kasi...