Monday 10 April 2023

BISNESS ONLINE SHAKLEE TERBAIK DIMALAYSIA

Bisness Online Shaklee Terbaik Di Malaysia
by SITIMAN772
9 April 2k23

Assalaamualaikum,
Entry kali ni nak habaq pasai Bisnes Online Shaklee adalah terbaik di Malaysia.

Dalam banyak-banyak bisnes kan, kenapa Siti pilih BISNES ONLINE Shaklee? Lagipun banyak je bisnes lain selain daripada Bisnes Shaklee kan?



Permintaan Yang Meningkat

Kenapa semakin ramai mencari produk Shaklee ?

Jenama Shaklee dah mencecah 102 tahun dimana merupakan Vitamin SUPPLEMENT TERBAIK Dan tidak ada syarikat vitamin semulajadi lain yang kekal fokus dalam bidang nutrisi seperti Shaklee.

Mungkin keluarga dan kawan- kawan anda sedang gunakan Shaklee. Cuma persoalannya, dengan siapa mereka nak beli ?

Dari anda atau pengedar Shaklee lain ?

Kata Robert T. Kyosaki ( Penulis Rich Dad Poor Dad ), zaman ekonomi gawat adalah masa terbaik untuk kita mulakan bisnes. Dan bisnes yang patut anda cuba ialah Bisnes Shaklee online.

Sekarang kan ekonomi gawat. Ramai yang diberhentikan kerja. Mereka terpaksa jadi lebih kreatif untuk cari pendapatan. Ramai yang mula berniaga. Termasuklah Siti ni haa terpaksa berhenti kerja dan buat Business Shaklee Online dan Offline.

Tetapi bisnes jenis konvensional memerlukan modal besar mereka tidak ada. Jadi bisnes Shaklee yang bermodal rendah adalah pilihan yang terbaik. Tak ada beban sewa kedai, kerenah perkerja dan sebagainya.

 

Lambakan Produk Jenama Sendiri

bisnes online shaklee

 

Buat jenama sendiri tak salah. Cuma bila terlalu mudah, ramai yang mengabaikan bab keselamatan. Yang penting mesti nak untung.

Jadi, bila KKM mengeluarkan senarai produk yang dikesan mengandungi racun, siapakah yang mendapat ‘advantage’ ?

Tentulah produk yang paling berkualiti macam Shaklee. Kerana mereka tahu bila guna Shaklee, tidak perlu bimbang tentang keselamatan. Shaklee 

Ini juga antara sebab kenapa permintaan produk Shaklee semakin tinggi.

Peluang 3C Dalam Bisness Shaklee 

Sebenarnya, selain dari dapat beli produk dengan harga ahli, dan dapat cash bonus (5%-21%), Shaklee juga ada menawarkan lebih dari itu bagi ahli yang minat dan serius berbisnes.

1. Cash Bonus

Dalam Shaklee, ada 7 rank yang boleh dicapai. Lebih tinggi rank, lebih besar syarat-syarat jualan, maka lebih besar cash bonus yang ditawarkan oleh Shaklee. Rujuk gambar di bawah:

Purata pendapatan bulanan pengedar Shaklee mengikut rank

Purata pendapatan bulanan pengedar Shaklee mengikut rank

Ini adalah bonus bulanan minimum bagi sebulan (ya, setiap bulan!!) yang diterima oleh Usahawan Shaklee berdasarkan efektif rank. Tapi ini hanyalah Purata Minimum sahaja. Lebih besar jumlah jualan setiap bulan, lebih besar jumlah bonus yang diterima. Jadi tiada bonus tetap setiap bulan dalam Shaklee. Semunya bergantung kepada usaha dan performance masing-masing.


2. Car Bonus

Car bonus bermaksud Shaklee berikan tunai tambahan yang dinamakan car bonus. Shaklee bukan memberikan kereta mewah sebijik. Jangan pula salah faham.

Jadi terpulanglah kita hendak gunakan duit car bonus untuk beli kereta baru ke, bayar duit kereta sekarang ke, beli rumah ke, saving ke, atau apa-apa saja. Terpulang kepada masing-masing punya keperluan.


3. Convention Trip

Kalau anda nak tahu, setiap tahun Shaklee juga menawarkanpercutian ke Luar Negara (USA / Eropah atau Umrah) bagi Usahawan Shaklee yang berjaya memenuhi syarat yang ditetapkan.

Percutian tajaan Shaklee bertaraf 6 bintang turut memuatkan elaun tunai, makanan yang mewah, penginapan mewah dan macam-macam lagi

Percutian tajaan Shaklee bertaraf 6 bintang turut memuatkan elaun tunai, makanan yang mewah, penginapan mewah dan macam-macam lagi

Yang paling best, bisnes Shaklee boleh dijalankan secara part time atau full time.


                                                                     Team MFMS


Jom Join Team MFMS – Mentor Bisnes Shaklee Online Terbaik

 Syukur Alhamdulillah, dalam Bisnes Shaklee Online, dan team kami iaitu The Most Fantastic Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire telah berkembang sehingga  ribuan ahli Shaklee di seluruh Malaysia.

Semua yang kami dapat ini bukan lah dari hasil usaha kami saja, tapi ini adalah rezeki dari Allah, hasil sokongan dan bantuan KOMUNITI BISNES SHAKLEE yang sangat Siti sayangi. 

Sebab itulah Siti masih kekal setia dengan bisnes ini selepas lebih 10 tahun, kerana KOMUNITI BISNES SHAKLEE  ini sangat unik dan istimewa berbanding bisnes lain.

Jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee di bawah Empayar MFMS anda juga berpeluang membuat bisnes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan mentor, ilmu dan sistem yang terbukti berkesan. Apa yang anda perlu buat hanyalah duplicate apa yang kami telah buat.

Anda juga akan mendapat akses kepada grup khas kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.

Mereka yang berdaftar di bawah MFMS, Siti akan masukkan mereka dalam grup fb rahsia, grup telegram yang sangat aktif dan informatif. Dalam group ini, mereka akan didedahkan dengan rahsia-rahsia bagaimana menjalankan bisnes secara online.

Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang selain kami yang sudah berjaya dalam perniagaan Shaklee ini. Anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat, contohnya apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya. Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda ke atas. Tiada yang akan menolak anda ke bawah.


Kelebihan sertai MFMS:

Kami ada teknik pemasaran online yang dah diuji berjaya mendapatkan jumlah pelanggan yang mampu dan ramai. Kesannya income bisnes Shaklee anda akan selalu meningkat.

Kami sangat serius dalam memastikan setiap ahli kumpulan kami berjaya dalam bisnes Shaklee walaupun tanpa modal yang besar.

Kami buat personal coaching secara berdepan dan secara online mengikut kesesuaian jarak antara anda dan kami.

Selain itu kami ada sistem latihan, aktiviti dan alat bisnes yang boleh membantu anda menjana income besar mencecah puluhan ribu sebulan.

Siti sangat bersyukur dikurniakan ramai  Mentors dalam bisnes Shaklee. 

Master kami  adalah Master Kam Maria--> Master Ainul-->Master Hafsah --> Master Zahirah --> Master Laila --> Master Norita --> Master Hajah Salwa --> Master Haji Roslan. 

Inilah yang membuatkan Siti sangat sayang semua Mentors dalam  Bisnes Shaklee Online ini. 

Sebahagian Upline Mentors yang dah berpuluh tahun dalam bisnes Shaklee.

Inilah budaya persaingan sihat yang Siti sangat suka dengan Bisnes Shaklee Online yang mungkin kita susah nak jumpa dalam bidang pekerjaan dan bisnes lain di luar sana.

My MASTER dalam Team Jutawan Shaklee. Love them semuanya kerana Allah  S.W.TšŸ’—

Dalam komuniti bisnes Shaklee, kami sentiasa diberi bimbingan tentang produk dan nutrisi daripada Pakar Nutrisi, Doktor dan Saintis Shaklee. 

Shaklee Brand Ambassador Workshop

Kelas Produk Vivix Online Bersama Nutritionist dan Manager Shaklee.

Simposium Bersama Saintis Shaklee, Les Wong yang didatangkan khas dari USA sempena Shaklee Business Leaders National Conference.

Kelas seperti ini semestinya sangat membantu kami melengkapkan ilmu nutrisi dan kesihatan yang sangat luas. 



Business leader/consumer kami ni semua setia kepada business/product shaklee

Terlalu banyak sangat ilmu yang ada tau . Hanya perlu dengar & apply formulanya kepada bisnes.

  • FB & IG ADS / MARKETING ( A-Z)
  • Off-line marketing
  • Goal setting
  • How to build personal branding
  • Time management
  • Auto -Follow up
  • Copywriting
  • How to create Colourful post in IG / FB

....banyak lagi nama klass yang tak tersebut


Klass teori dan practical juga ada nutrition klass in house daripada Shaklee P/A Global Ventired Group(Pakar Nutrisi) untuk guide dan share. Semua klass dan training FREE jer!ada korang s

Sekarang pula ada promosi VITAMIN KULIT Shaklee.Alhamdulillah. Boleh la mula bagi yang ingin berbisnes Online bulan ni.

Set yang promo sekarang adalah set kombinasi. Set ini bukan hanya penting untuk keperluan harian badan sahaja, tetapi set ini beri kesan baik untuk kulit kita.

PROMOSI VITAMIN KULIT SHAKLEE

Ada 2 pilihan promosi ini iaitu:

1. Kombo Meal : 1 ESP dan 1 Vitamin C

Beli set ini dengan harga RM99. Terus dapat percuma keahlian Shaklee untuk ahli baru yang belum pernah mendaftar lagi/ keahliannya telah tamat. Shaklee turut memberikan harga istimewa ini kepada ahli sedia ada. 

Nak tahu, harga biasa ESP RM173, vitamin C RM115 bersamaan dengan RM288 untuk 2 item ini.

vitamin rahmah

Harga untuk set Vitamin Kulit ini hanya RM99 sahaja! Ya Allah….murah sangat dah ni.

Untuk lebih faham, harga set ini boleh diterjemahkan macam ni.

Vitamin Kulit Shaklee Set A 

1 tong ESP
1 botol Vita-C Plus

Harga RM99 (harga asal RM288)
PERCUMA Keahlian Shaklee (bernilai RM35)

2. Kombo Meal : 2 ESP + 2 Vitamin C

Set kedua lebih penjimatan. Harga asal untuk 4 item ini adalah RM577 tetapi dengan promo sekarang, boleh dapatkan dengan harga RM188 sahaja. Jimat! jimat! Korang ambil set ini akan dapat sekali keahlian percuma percuma juga untuk penghantaran. Percuma keahlian Shaklee ini untuk ahli baru yang belum pernah mendaftar lagi/ keahliannya telah tamat. Shaklee turut memberikan harga istimewa ini kepada ahli sedia ada. Untunglah korang!

vitamin rahmah

Vitamin Kulit Shaklee Set B

2 tong ESP Shaklee
2 tong Vita-C Plus

Harga RM188 (harga asal RM577)
PERCUMA Keahlian Shaklee (bernilai RM35)
PERCUMA Penghantaran ke seluruh Malaysia (RM10 Semenanjung/ RM20 Sabah Sarawak)

Jommm jomm,

 Nak Buat Bisnes Online,jom daftar ahli sekarang juga!!

Sila click link ini untuk Siti bantu anda :NAK JOIN

#NextLevelBlogging

#blogmegashaklee

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


BY:
SITIMAN772 SID 1195374
Founder of CTHAJAR EMPIRE ENTERPRISE

 

 





No comments:

Post a Comment

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG by SITIMAN772 29 OGOS 2K23 Assalaamualaikum dan salam sejahtera,terima kasi...