Tuesday 14 February 2023

SET KURUS SHAKLEE

Assalaamualaikum,
Jommm sapa sapa nak kurus,ada berita baik ni,siap ada harga set promosi lagi. Baguskan Shaklee,dia nak bagi semua orang kurus dengan lebih sihat.

Set Kurus Shaklee



Pilihan Set Kurus Shaklee Tinggi Permintaan

Set Kurus Shaklee juga antara set paling banyak customers suka order. Set kurus ini membantu memudahkan proses kuruskan badan dengan selamat dan berkesan.

Apa yang ada dalam Set Kurus Shaklee? Ada banyak pilihan yang boleh kita cuba. 

Yang penting konsep untuk Set ini ada 3 iaitu:

  1. Buang toksin dengan agen detox - Alflafa atau Herblax



2. Bakar lemak - Lecithin atau Omega Guard





3. Bina otot / protein - ESP atau Cinch Shakle




Apa apa pun detox dulu badan untuk buang segala toksin. Banyak toksin juga antara sebab lambatnya berat turun. Kemudian, step untuk bakar lemak dengan lemak sihat. Ada Lecithin dan Omega 3 bagi membantu membakar dan memecahkan lemak dalam badan. 

Set Kurus Bina ni maksudnya kita amik protein untuk membantu membina otot. Maksudnya badan jadi sangat ideal, cantik tak ada lemak dan gelebeh. Bila otot banyak, badan dapat membakar lemak lebih baik dari badan yang ada banyak lemak. 

Boleh pilih nak minuman protein shake yang mana. Ada pilihan perisa dia. 

ESP - rasa soya vanilla
Life Shake - rasa elderberry
Cinch Shake - rasa coklat, latte dan vanilla

Ok , dibawah ni pulak Promosi Set Kurus HELLO NEW YOU. Yang menarik siap boleh dapat percuma lagi tu. Dan pastinya percuma postage juga! Siap terus dapat harga ahli bagi yang belum jadi ahli Shaklee. Kiranya tak perlu bayar yuran ahli dah.  



Dan tambahkan satu  lagi agent yang sangat best iaitu VIVIX yang sangat esklusif dan disukai ramai.


KHASIAT DAN MANFAAT VIVIX SHAKLEE UNTUK KESIHATAN BADAN YANG MENYELURUH

Vivix adalah merupakan suplemen yang sangat premium daripada Shaklee yang tinggi dengan kandungan antioxidant. Vivix adalah satu-satunya supplement yang berjaya menembusi sel sehingga ke peringkat DNA. Vivix merupakan minuman botani anti-aging atau anti penuaan yang terbaik dan bagus untuk kesihatan menyeluruh.

Badan kita sebenarnya mempunyai berbilion sel badan yang bertindak membina otot, organ dan tisu badan.

Kajian menunjukkan sel di dalam badan kita akan diganti lebih 300 bilion sehari dan 200 juta pada setiap minit.

Walaubagaimanapun, sel-badan kita berisiko mengalami kerosakan disebabkan oleh banyak faktor seperti rembesan radikal bebas di dalam badan yang berlaku akibat daripada gaya hidup kita seperti amalan pemakanan yang tidak sihat, tekanan hidup, kekurangan tidur, kurang bersenam dan sebagainya.

Sel-sel badan yang rosak ini jika tidak dirawat akan membawa kepada berbagai masalah penyakit kronik seperti kanser, masalah jantung, kerosakan buah pinggang, diabetes dan lain-lain.

Jadi, kandungan serta ramuan Vivix yang hanya menggunakan bahan semulajadi dan sangat tinggi dengan antioxidant mampu meningkatkan tahap kesihatan dan membantu mebaiki sel badan yang rosak hingga ke peringkat DNA.





Nah inilah 10 manfaat POLIFENOL





Cara Makan Set Kurus Shaklee Yang Betul

Untuk dapatkan hasil yang lebih berkesan, dinasihatkan dapatkan cara makan Set Kurus Shaklee yang betul dari pengedar-pengedar Shaklee yang sah dan bertauliah. Siti ada menyediakan konsultasi percuma tentang produk-produk Shaklee dan cara pengambilan produk shaklee yang betul yang bersesuaian dengan anda.

Dengan cara makan set kurus shaklee yang betul, akan dapat membantu mencapai berat badan yang ideal dengan cara yang lebih sihat.

Sedikit Tips untuk lebih mudah dan cepat turun berat badan:

  • 1. Elakkan pengambilan gula putih/pasir, susu pekat, makanan dan minuman manis. Elakkan daripada ambil minuman yang mengandungi susu pekat sepeti teh ais, Milo ais, air manis . Gula adalah penyebab utama kenapa ramai yang susah nak turunkan berat badan.
  • 2. Elakkan makanan berproses (refined/processed food) seperti burger, sausage, makanan dalam tin dan kurangkan makanan yang tinggi kadar karbohidratnya seperti nasi, biskut, makanan berasas tepung.
  • 3. Lebihkan pengambilan buah-buahan, sayur-sayuran dalam diet pemakanan dan sebagai snek diantara waktu makan. Bekalkan dengan makanan tambahan dan supplemen untuk bantu cukupkan nutrisi semasa proses penurunan berat badan seperti set kurus shaklee yang paling berkesan yang bersesuaian dengan keperluan badan anda.
  • 4. Exercise secara rutin 3-4x seminggu. Recommended buat 3 cara exercise mudah yang boleh dibuat dirumah seperti Plank, Army Plank dan Junges. Ada juga exercise yang lain yang sangat mudah dibuat dirumah.




PERHATIAN: Cepat atau lambat turunnya berat badan adalah bergantung kepada disiplin diri. Penurunan berat badan juga sangat bergantung kepada 80% daripada cara diet pemakanan kita dan 20% lagi daripada exercise dan tidur yang berkualiti. Pastikan ketiga-tiga elemen penting ini untuk percepatkan turunkan berat badan dengan cara yang sihat.

Dengan pemakanan yang sihat disamping pengambilan set kurus Shaklee akan membantu pengawalan berat badan yang lebih cepat dan dapat berat badan yang optimum kerana set kurus Shaklee membantu membekalkan nutrisi-nutrisi yang penting untuk badan mampu berfungsi ke tahap yang lebih tinggi.

Makan dengan bijak, hidup dengan sihat. Tahukah anda, di antara sepuluh azam yang sering dibuat adalah untuk mengurangkan berat dan mengekalkan berat tersebut. Jika ingin menurunkan berat dengan berkesan, inilah caranya. Pilih lah Set Kurus Shaklee.


SET KURUS SHAKLEE juga dapat membantu kita kekal lebih sihat apabila kita mengamalkan diet INTERMITTENT FASTING.


ok. Jom boleh ja nak skodeng lagi link yang berkaitan set ni SET KURUS SHAKLEE.


Ni link wasap Siti ya

www.wasap.com.my/+60104515320/SETKURUSSHAKLEE



#ProjekBlogMega

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#Sitiman772

#PengedarShakleeKepalaBatasPulauPinang

#Readystock


Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.




No comments:

Post a Comment

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG by SITIMAN772 29 OGOS 2K23 Assalaamualaikum dan salam sejahtera,terima kasi...