Sunday 15 September 2019

3 Peluang Besar Dalam Bisnes Shaklee Yang Jadi Impian Semua Orang

15/9/2k19 #jutawanShaklee

3 Peluang Besar Dalam Bisnes Shaklee Yang Jadi Impian Semua Orang

Assalaamualaikum. Lamanya tak menulis rasa kering dah. Apa-apa pun semangat masih ada.

Terima kasih buat Master- Masterku semua kerana tak kering idea nak bantu kami semua untuk hidup yang lebih sempurna.

Maihh  Siti nak cerita pasai Business Shaklee yang korang tak tahu. Nak asah balik bakat menulis bukan senang kan. Hihii

Sebenarnya Siti nak cerita apa kelebihan yang ada dalam business Shaklee. Ada 3C yang sangat ohsemm. Yang Master- Master ku telah kecapi. Alhamdulillah.

1.Cash Bonus

Haaaa yang ni best Shaklee bagi cash bonus tanpa limited kepada sesiapa yang work hard. Daripada sekecil-kecil jumlah hingga la yang besar jumlah.

Bestkan dapat extra income,sapa nak bagi janji rajin promote. Ada Master Siti yang dah boleh goyang kaki,ada yang ada team yang hebat,ada yang kumpul hartanah,kereta sport dan  ada yang dah ada office sendiri .

Bayangkan dok rumah saja leh dapat rm7k sebulan.Wahhh sangat teruja kann.

Hartanah pun  boleh kumpul sebagai pelaburan di masa hadapan. Bijakkan Master-Masterku.

Boleh juga  jadi wang persaraan bila semakin berumur macam Master Roslan,dah boleh goyang kaki dok rumah income masuk berkepuk-kepuk dah.

Master Kam Maria terus resigned dari engineer buat business Shaklee,dapat pulak time freedom ngan keluarga kalau tidak pergi kerja malam,balik kerja pun malam,tak sempat luang kan masa bersama family.

Sekarang ni dah nampak tersenyum dah bila dok rumah tanpa ada tekanan dari tempat kerja.WAHM hihiii.

Siti pun mula dari kecil dulu. Mula-mula hanya makan sendiri,lepas tu up sikit,beli untuk keperluan keluarga,kira dah jadi konsisten la. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Yang penting kita kena istiqomah.

Cash yang kita akan dapat ini terdiri daripada 12 jenis Bonus seperti yang Siti senaraikan di bawah ini. Termasuk CAR SUBSIDY PROGRAM. Bonus Shaklee ni unlimited. Semakin besar team anda, semakin besar bonus anda. Maka tak hairanlah ada yang sudah bergelar JUTAWAN SHAKLEE.

1. PB - Personal Bonus
2. NPB - Net Personal Bonus
3. LB1 - Leadership Bonus 1
4. LB2 - Leadership Bonus 2
5. LB3 - Leadership Bonus 3
6. LB4 - Leadership Bonus 4
7. LB5 - Leadership Bonus 5
8. LB6 - Leadership Bonus 6
9. CAR - Car Subsidy Program
10. CIB - Coordinator Incentive Bonus
11. KIB - Key Coordinator Incentive Bonus
12. MIB - Master Coordinator Incentive Bonus

2) Car Bonus

Hah, yang ni pun best giler! Shaklee tak bagi sebuah kereta tau tapi Shaklee bagi duit setiap bulan. Dan seumur hidup dapat duit ni.

Kira beli kereta pakai bonus yang ni.

Boleh dapatkan kereta impian kan. Tengok Master Maria ada 2 biji dah kereta yang diimpikan,semua mahal giler. Terujanya Siti. Tak dapat lagi pun takpa sekurang-kurangnya satu semangat kepada Siti untuk lebih berusaha lagi  berbusiness dengan Shaklee.

Kira sapa yang rajin usaha dia lah yang akan dapat.

3.Convention Trip

Ok C yang last, adalah Convention Trip.

Trip Shaklee adalah setiap tahun yer dan ianya terbahagi kepada dua ; International Trip  dan Regional Trip.

Shaklee bagi melancong kepada yang layak. Contoh baru-baru ni  Las Vegas USA. My Master Kam Maria dapat pergi ngan husband lagi. Betoi-betoi teruja sungguh.

Diorang dapat jalan-jalan kat Home office Shaklee,melawat makmal Dr. Forrest C. Shaklee,dapat jumpa dan berdepan ngan Mr.Roger Barnett,lawat ladang-ladang anggur Muscadine.

Dapat kawan baru,kenai otai-otai yang pergi sekali. Balik-balik boleh dapat semangat baru nk buat yang lebih baik lagi. Macam dalam #jutawanshaklee.

Untuk maklumat lebih lanjut lagi, trip Shaklee ini boleh bawa satu family tau(bergantung pada berapa tiket yang anda layak).

Bagi yang sudah berkahwin, anda boleh bawa suami/isteri, mak ayah kandung dan mak ayah mertua dan anak-anak. Bagi Shaklee Business Leader yang masih bujang, boleh bawa mak ayah dan adik beradik. Best kan? Takdak la nak bergembira sorang-sorang.

Memang puas hati sangat lah kalau pergi melancong trip Shaklee ni. Semuanya prefect. Boleh kata setaraf VVIP trip lah kiranya.

Selain trip, Shaklee juga ada majlis penghargaan untuk semua Shaklee Independent Distributor yang berjaya dalam bisnes masing-masing. Pelbagai award dan reward disediakan untuk mereka yang layak.

Dua event terbesar yang akan diadakan setiap tahun ialah, Business Leader National Conference yang menghimpunkan Business Leader yang layak sahaja & Shaklee National Conference yang terbuka untuk semua Pengedar Shaklee dan juga mereka yang nak kenal bisnes Shaklee.

Kalau anda berminat nak mulakan bisnes Shaklee, boleh terus hubungi Siti. Boleh Call atau Whatsapp.

Siti Hajar Md Daud
www.wasap.my/+60104515320
ID 1159374

No comments:

Post a Comment

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG by SITIMAN772 29 OGOS 2K23 Assalaamualaikum dan salam sejahtera,terima kasi...