Pages

Sunday 26 February 2023

9 SEBAB KENAPA COMMUNITY BISNES SHAKLEE NI SANGAT BEST





Assalaamualaikum,

Jom baca,

9 SEBAB KENAPA COMMUNITY BISNES SHAKLEE NI SANGAT BEST

Yang pertama, ADANYA DOKTOR  YANG BERTAULIAH 

Pengasas Shaklee sendiri adalah seorang doktor. Dr. Forrest C. Shaklee dimana beliau ingin membantu orang lain untuk hidup lebih sihat dengan permulaan mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat lebih 100 tahun yang lalu  dengan falsafah LIVING IN HARMONY WITH NATURE adalah tunjang kepada semua yang Shaklee lakukan.

Dr. Forrest C. Shaklee.Pengasas, Shaklee Corporation 



Kajian landmark(The Landmark Study) diketuai oleh penyelidik terkenal, Dr. Gladys Block bersama University of California,Berkeley,merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen.

Dr. Gladys Block


Kajian Telemore (The Telomere Study) Ahli Lembaga Penasihat Saintifik Shaklee Dr.Elizabeth Blackburn adalah pemenang Hadiah Nobel dalam perubatan dan dianggap sebagai individu terpenting dalam sains telomere.




 Yang Ke Dua, ADANYA R&D SENDIRI

Shaklee ada research & developmentnya sendiri dimana ada bangunan makmal sains dan para saintis yang sangat berpengalaman dalam menghasilkan sesuatu produk. Pihak Shaklee juga telah menanam lebih satu juta pokok diseluruh dunia dimana dapat mengimbangi sepenuhnya pengeluaran karbon untuk menjaga alam sekitar. Baguihkan Shaklee ni.

Yang ke tiga,LEBIH 1500 KAJIAN
Dalam penghasilan sesuatu produk pihak Shaklee juga membuat lebih 1500 kajian bagi melindungi dari kesan biasa peningkatan umur,obesiti dan tekanan. Dalam kajian klinikal awal,pengguna Shaklee yang mengambil Vivix dan suplemen Shaklee yang lain mempunyai kadar pemendekan telomere sebanyak 40% lebih rendah dalm lingkungan umur dewasa,berbanding kumpulan kawalan yang sihat.
TELOMERE



Yang ke empat, Ahli Nutrinist pun lawa lawa tau
Sebab itulah ada keyakinan untuk mencuba produk Shaklee ni,kalau tak percaya boleh jumpa di forum forum,kelas kelas nutrisi yang dianjurkan pihak Shaklee. Pengguna yang konsisten guna pun in syaa Allah akan dapat kesihatan yang baik dan extra kulit yang sihat. In syaa Allah.

Nutritionist Nurul



Yang ke lima UKHWAH
Bila berada dalam circle ni in syaa Allah akan terjalin ukhwah Tidak kira siapa kita sama ada orang baru atau lama pasti ada aura ukhwah tidak mengenal siapa kita.
Itu yang Siti suka percaya dengan konsep rezeki masing masing dapat berkawan dengan sahabat yang dari pelbagai kisah kehidupan dan kerjaya yang hebat dan dapat tip tips dari Master dan sahabat sahabat yang lain. 

 Yang ke Enam,MEWAH DENGAN ILMU MARKETING SALES DAN TIDAK LUPA AKHIRAT

Banyak ilmu marketing dan sales diberikan oleh para Master Master yang berada dalam community Shaklee ini. Kalau nak bahagia kejarlah Akhirat dulu baru dunia akan ikut kita,in syaa Allah
Yang bestnya ada juga team  berselawat beramai ramai secara didalam talian. Kalau tidak agak agaknya kita akan buat atau tidak. Berselawat tu memang berselawat sebab dalam solat pun sudah ada selawat,cuma nak pertambahan untuk bagi lebih kekuatan kepada diri kita sahaja sebab banyak cabaran oo dalam berbisnes ni. Akan ada jatuh bangun. Maka disinilah kita perlukan kekuatan untuk menaikkan balik semangat yang hilang itu. Haaa kan apa jua bisnes pun memang perlukan kekuatan dalaman dan luaran. Contoh KIEDA CREPE,kalau beliau tidak dok dalam circle iaitu keluarga,vendor vendor dan pekerja yang baik mungkin akan terbabas.




Yang ke Tujuh,SALING BANTU MEMBANTU

Dapat group Community Shaklee yang sentiasa support each others juga adalah bonus bukan sahaja untuk kepentingan sendiri, THE MORE YOU GIVE THE MORE YOU GET BACK.Boleh saling mendoakan kejayaan bersama sama. Dalam Group Community Shaklee juga kita akan saling ingat mengingati sesama kita. Secara tidak langsung ahli team juga akan kurang bercakap tentang keburukan orang lain sebab sibuk dengan pengisian kelas kelas ROHANI untuk naikkan semangat,kelas kelas NUTRISI untuk tambahkan ilmu dan kelas kelas yang dianjurkan oleh Master Master yang sifu.

Yang ke Lapan,IDEA BARU
Para Master Master juga sentiasa berbincang dan memberi idea baru untuk membantu dan menolong sesiapa yang berada dibawahnya untuk menaik taraf hidup dengan lebih selesa seperti mereka kecapi. Alhamdulillah. Terima kasih banyak banyak atas effort para Master Master semua. kami semua sangat sangat hargai. Hanya Allah S.W.T yang dapat membalasnya. Aaaamiiinn. Ini contoh contoh Idea yang sangat bernas dari para Master Master yang Siti dapat kumpulkan.


MFMS adanya NOW EVERYONE CAN KURUS



Master AINUL dalam MOBILE SPA & BOTG



Master LAILA pula JOM DETOX JUTAWAN



Yang terbaru Master Norita dan Master Salwa group projek untuk naikkan gelombang
 #projekblogmegashaklee ini,



Yang tersangat istimewa semua orang dari group group lain boleh ja join. No problem.

Yang ke Sembilan and last point la,DAPAT CIRCLE YANG POSITIF
Dalam mana mana group pun kalau dapat circle yang positif ,Alhamdulillah. Secara automatik kita juga akan berfikiran positif. Tak dinafikan Group Community Shaklee memang semua positif dan tidak menindas sesama sendiri malah saling bantu membantu. Contoh vitamin diwebsite habis kan,boleh ja tanya group lain jika ada,diorang akan tolong kita bagi ada,kira tidak terputus la bekalan melainkan vitamin yang hot tu tak boleh nak kata apa la,letak ja habis disapu. lagipun sekarang kan musim panas lit lit.

Itu saja la yang Siti dapat rasakan sehingga dapat bertahan kehari ini bila berada didalam group Comunity Shaklee ni. Alhamdulillah. Terima kasih ya bagi yang telah membaca sampai habis, jangan lupa komen la sikit,tera nak boleh panjang camni kan. Ni link pertamaReview & Feedback

Jemput la baca sama ya 2 link ni kalau kalau nak lebih sihat la. Intermittent Fasting dan Set Kurus shaklee In syaa Allah.



#blogmegashaklee
#shaklethrive2023
#shakleethriumph2023
#sitiman772
#pengedarshakleekepalabatas0104515320
#akukayadanberjayadiduniadandiakhirat


Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.




No comments:

Post a Comment