Pages

Friday 10 March 2023

RAMADHAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE

10 MARCH 2023

Assalaamualaikum,sat saja nak posa dah kan. Haaa mai mai kita posa dengan SET PUASA SHAKLEE. Bulan ni ada promo hat ni la.

In syaa Allah boleh la jalankan ibadah puasa dengan lebih sihat dan sentiasa bertenaga. Tambahan pula ni musim panas lit lit,memang patut beli ni. Selalu Siti akan campurkan buah kurma untuk kami sekeluarga. Kalau tak caya boleh la cuba,kurma pun semua tahukan,banyak khasiatnya. Kurma tu rendam dulu la semalaman baru paginya kita blend sekali harung. Sedappp oooo. Mai Siti cerita dulu apa yang ada dalam SET PUASA SHAKLEE ni.

SET PUASA SHAKLEE


Set Berpuasa Shaklee

Aha..Inilah dia Mighty Tripple Gem atau Mighty 3pple Gem atau Set Berpuasa Shaklee atau jugak set tambah susu. Haihh..banyaknya boleh gunakan. Multipurpose.hehe..Tapi. Abang-abang, pakcik-pakcik, encik-encik atau Cik adik manis yang tak kawin lagi atau tak menyusukan bayi janganla korang risau takut susu badan keluar dari payudara korang pulak. 100% pasti susu badan takkan keluar. Sebab korang tak de hormon susu ibu macamana nak ada. Cuma orang yang mengandung dan baru melahirkan bayi je ada susu ibu dok mengalir.

1.ESP SHAKLEE – Soy Protein Isolate Powder membekalkan LONG LASTING ENERGY.

Memberikan sumber tenaga segera dan membantu mengekalkan tenaga yang berpanjangan sepanjang hari berpuasa.Dapat mengurangkan rasa lapar keterlaluan dan membantu rasa kenyang lebih lama.
Membantu mengelakkan rasa pedih perut dan juga pedih ulu hati dengan penghasilan mukosa sebagai pelindung kesan asid di dalam perut. Mengurangkan gastrik bagi pesakit gastrik ketika berpuasa.
Kalsium dan protein di dalam ESP membantu ibu menyusu dan milk BOOSTER untuk penghasilan susu ibu dan memastikan penyusuan tidak akan terjejas atau berkurangan sepanjang hari berpuasa. Kalsium dan protein juga sangat diperlukan oleh ibu hamil untuk membantu perkembangan tulang, organ dan tubuh bayi di dalam kandungan disamping dengan pengambilan kalsium dan protein tambahan dapat memastikan sumber kalsium dan protein yg mencukupi untuk ibu hamil sepanjang bulan berpuasa. Mencantikkan walaupun tak bermekap sakan semasa berpuasa. Diperkaya dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan soya.


2.CHINCH SHAKE

Ia membekalkan nutrien yang menyamai satu hidangan lengkap dengan rasa yang enak seperti pemanis mulut. Ia adalah minuman yang rendah glisemik indeks, yang membantu dalam memberikan kita kenyang yang lebih lama dan lebih sihat. Cinch Shake Shaklee juga membantu dalam pembinaan otot yang lebih baik dan bantu dalam proses penurunan berat badan. Ada tiga perisa berbeza: Coklat, Latte, Vanila.

 Tahu dak??? di antara sepuluh azam yang sering dibuat adalah untuk mengurangkan berat dan mengekalkan berat tersebut. Jika kita ingin menurunkan berat kita dengan berkesan, inilah caranya. Cinch® Mixed Soy Protein Shake adalah minuman yang lazat, pantas dan berkhasiat untuk kita. Ia membekalkan nutrien seumpama satu hidangan, tetapi rasanya enak seperti pemanis mulut. Dalam Cinch Shake ni, ada leucine. 

HAMPA TAU DAK?

Leucine adalah asid amino penting, yang bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot dan mengekalkan pertumbuhan. Oleh kerana tubuh badan kita tidak dapat menghasilkan leucine, ia mesti diperolehi dari sumber makanan. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa leucine bermanfaat dalam:

  • Menggalakkan pengeluaran otot
  • Menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak
  • Menyokong pemulihan otot
  • Mengurangkan keletihan otot selepas bersenam

Leucine diperlukan oleh individu yang ingin mengawal berat badan, ingin mengekalkan jisim otot, sedang dalam program kecergasan dan yang ingin mengambil makanan yang cepat dan berkhasiat selepas bersenam. 

Jadi semasa berpuasa, Cinch Shake sangat sesuai untuk diambil semasa bersahur dan berbuka. Malah, untuk moreh pun kita boleh ambik Cinch Shake Shaklee ini. 


3. PERFORMANCE DRINK SHAKLEE 

Minuman isotonik semualajadi rendah sodium dan gula. Mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan. Juga mengekalkan kelembapan kulit. Salah satu daripada SET PUASA SHAKLEE ini memang bagus untuk pelajar pelajar yang nak hafalan sebab rasa bertenaga bila meminumnya.




Antara Manfaat Set Puasa Shaklee

ESP & Cinch Shake membantu memberi tenaga sepanjang hari dan juga bantu untuk elakkan gastrik
Mudah untuk disediakan, tak sampai 1 minit dah siap terus boleh diminum.

Performance Drink membantu untuk elak dehidrasi dan kurangkan dahaga. Ianya juga membantu beri “tenaga segera” untuk sepanjang hari, dengan rasa yang sedap oren / lemon !

Set Puasa Shaklee amat sesuai untuk diminum seisi keluarga.

Puasa dah nak dekat boleh la grab untuk bulan Ramadhan yang akan tiba.

Dengan Set Berpuasa Shaklee kita pasti kekal cergas dan bertenaga sampai petang. Insyaallah dengan Izin-Nya. Bagi ibu-ibu yang menyusu takut susu merudum pun jangan risau. Set berpuasa shaklee juga sangat membantu dalam mengurangkan masalah penurunan penghasilan susu semasa berpuasa nanti. 

Set berpuasa shaklee juga rendah glisemik, sodium dan kolestrol membuatkan set Migthy Tripple Gem ini sesuai dinikmati oleh pelbagai golongan umur, pesakit-pesakit kanser, penghidap gastrik, anak-anak yang baru belajar berpuasa dan juga sangat-sangat sesuai dinikmati dikala kita lambat bangun tidur dan tak sempat nak masak atau makan sahur.

Set Puasa Shaklee telah dicadangkan oleh ahli pemakanan Shaklee untuk memastikan kita dapat berpuasa dengan sihat dan selesa serta memberikan Ramadhan yang lebih produktif dan bermakna.

Inilah keistimewaan Shaklee

  • Shaklee menggunakan protein soya yang tidakdiubahsuai secara genetik (Bukan-GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP).
  • Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan. Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol*.
  • Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 – penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan.
  • Membekalkan 9 asid amino.
  • Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat.

Nota: Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

 

Set Berpuasa Shaklee ni juga amatlah sesuai untuk:-

  • Ibu-ibu hamil yang rasa tak bertenaga sepanjang berpuasa
  • Ibu-ibu menyusu yang risaukan susu berkurangan ketika berpuasa
  • Individu yang menghidap gastrik
  • Kanak-kanak yang baru belajar berpuasa.
  • Individu yang melakukan kerja berat
  • Warga Emas
  • Individu yang sangat aktif
  • Individu yang ingin mengekalkan tahap kesihatan dan kecergasan sepanjang Bulan puasa
  • Individu yang berpuasa disamping ingin menurunkan berat badan dengan cara lebih sihat

Ok ni kat bawah ni mereka yang telah berpuas hati bila ambil SET PUASA SHAKLEE






 Inilah Shaklee buat offer sekarang tauu. Set puasa Shaklee! Sesuai untuk seisi keluarga. Harga biasa RM325, Tapi harga sekarang hanya RM260 saja. Kalau amik 2 set, boleh dapat FREE MEMBERSHIP dan FREE POSTAGE, jimat sehingga RM175. Wow!! Ambik ajelah 2 set sebab nak minum sekeluarga ni. 
So apa tunggu lagi? Nak order? Wasap nombor di bawah ye. 


Sebarang pembelian dari Siti, anda akan dapat konsultasi percuma. Dan akan dimasukkan ke dalam grup eksklusif kami di mana di situlah banyak kami kongsikan ilmu nutrisi dan ilmu berbisnes kepada ahli kami. Mana tau, melalui Shaklee anda boleh mencapai impian anda suatu hari nanti apabila anda mengetahui peluang tentangnya. 

#projekblogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleethriumph2023
#sitiman772
#pengedarshakleekepalabataspulaupinang

Ok kalau nak baca lagi,boleh klik link kat sini yee

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Salam Sayang, 
SITIMAN772 
SID 1159374 
No tel: 0104515320 
Your trusted Shaklee Independent Distributor Shaklee Business Leader

No comments:

Post a Comment