Saturday 25 February 2023

REVIEW & FEEDBACK PROJECT #BLOGMEGASHAKLEE 1.0

HARINI 26/2/2023 

Alhamdulilah. Baru ada kekuatan nak sambung balik dan last day nak submit pulak. Macam macam ujian dan cabaran kena lalui,apa apa pun ,Alhamdulillah.

Projek #blogmegashaklee 1.0 memang best dan diasaskan oleh Master Norita dan dibantu Master Salwa. Sambutan pun amat menggalakkan sehingga 200 peserta yang menyertainya. Pelbagai peringkat umur pulak tu yang join. Bestkan,masing masing nak belajar menulis.

Master Norita



APADIA PROJEK #BLOGMEGASHAKLEE 1.0?

Projek #blogmegashaklee 1.0 ni adalah projek menulis blog secara berjemaah dan bersama sama dalam scalar yang besar untuk membina gelombang penulisan yang berkaitan kesihatan dan permulaan yang baik bagi yang berjinak jinak dalam menulis blog.

Bila join projek #blogmegashaklee 1.0 nie banyak sangat ilmu yang dapat,dari tak tahu tentang blog dan dah berjaya buat sehingga ada kawan kawan baca dan bertanya pasal Shaklee. Boleh baca disini dua entry yang berkaitan Intermittent Fasting dan SET KURUS SHAKLEE.

Tawaran hadiah pun sangat sangatlah exclusif dan menarik sehingga banyak yang berminat nak sertainya. Selain itu dapat jugak berkenalan dengan side line yang sangatlah berkerjasama dengan tugasan yang dibuat.

Semoga Siti akan bertambah growth dengan shaklee dan berjaya pada masa akan datang.Siti nak join untuk projek akan datang sebab nak tambah ilmu yang lebih banyak In syaa Allah,sebab ilmu yang diberi sangat berguna dan mahal.

Dalam projek #blogmegashaklee 1.0 semangat untuk buat artikel blog macam lebih , berbanding kalau buat sendiri. Bila join projek #blogmegashaklee ni, dalam satu hari, cepat saje dapat idea. Kalau buat sendiri, mesti memakan dua hingga tiga hari baru nak siap satu artikel .

Kena istiqamah nak tulis blog ni ya,  sebab buat blog ni salah satu cara kita berkongsi,  di samping satu cara marketing. Dengan cara ini, dapat  paksa diri untuk tulis blog.

Dalam hati niat nak belajar tu mai serta merta dan juga nak dapatkan balik semangat untuk berkongsi manfaat. 

Yang bestnya,dalam projek #blogmegashaklee 1.0 ni Siti dapat circle positif yang sangat ramai. Bukan kenal pun tapi dapat peluang berkenalan dengan ramai orang. Ada yang dari Sabah dan Sarawak tau.

Dapat juga menimba ilmu dengan membaca link link blog kawan kawan. Ada kelas kelas untuk menambahkan lagi ilmu didada.

Salah satu kelas yang dianjurkan



Siti berasa sangat beruntung kerana berpeluang dapat join projek #blogmegashaklee dan sesungguhnya sangat sangatlah berharga. Terima kasih banyak banyak Master Norita dan Master Salwa untuk semua ini.

Memang best sangat tulis blog tau. Boleh bercerita apa apa yang kita mahu sampaikan. Mula mula tu macam tak percaya juga boleh tulis ni, hahaha tetapi  Alhamdulillah berjaya juga akhirnya. 

Tujuan yang utama tu saja nak cuba tapi tak sangka pulak dapat juga rewards. Alhamdulillah

Pemenang yang tersenarai



Ok dah submit untuk redemption



Alhamdulillah, syarat nak masuk pun tak la tension sangat,nak tulis blog pun,Master kata buat santai santai jangan stress . Apa apa pun terima kasih banyak banyak atas idea yang terbaik ini. Ok lah jom kita sambung projek #blogmegashaklee 2.0 pula. In syaa Allah.

Sapa nak join mai kaih piyem Siti takpun nak tau vitamin shaklee ka,jangan malu malu nanti sesat jalan.

Projek #blogmegashaklee 2.0





#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#sitiman772
#akukayadanberjayadiduniadandiakhirat

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Yang pasti semua kerana Allah A.W.T. Aaaamiinn









No comments:

Post a Comment

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG

SET MENGANDUNG SHAKLEE UNTUK CUKUPKAN NUTRISI IBU-IBU MENGANDUNG by SITIMAN772 29 OGOS 2K23 Assalaamualaikum dan salam sejahtera,terima kasi...