Pages

Sunday 12 March 2023

DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

BY SITIMAN772- MARCH 12, 2023



Seronoknya kan setiap tahun ada yang bagi duit raya kepada kita?
Dalam kesempatan ini, Siti nak mengajak kepada pembaca semua sahabat Siti untuk sama-sama ambil peluang ini. Masih sempat untuk kita rasai duit raya awal dari shaklee.

Berbaki dua minggu lagi umat Islam akan berpuasa. Bulan Mac ni kebanyakan dari kita semua membuat persiapan untuk buka sekolah dan menyambut Ramadhan. Macam Siti sendiri tahun ni dua anak  bersekolah. Dua dua sekolah menengah, cukai jalan kereta pun tamat bln ni,banyak nak guna duit kan. Bulan April pula kita akan menyambut Syawal. Berita baiknya, Shaklee bagi duit raya awal. Best ke sangat best!

Umat Islam di Malaysia dijangka akan menyambut Syawal pada 22 April 2023 iaitu pada hari Sabtu. Setiap bulan bonus Shaklee akan masuk ke akaun pemiliknya yang layak pada 13-15 haribulan. Ini bermakna semua pengedar Shaklee akan menerima Duit Raya Awal Dari Shaklee (BONUS) sebelum Hari Raya Aidilfitri. Yahoo! bestnya... boleh la budget dah nanti.

Maihhh nak cerita camna caranya nak dapat duit raya awal dari Shaklee.

SHAKLEE TAWARKAN 3C SEUMUR HIDUP CASH, CAR BONUS DAN CONVENTION TRIP

 APA YANG KITA DAPAT DENGAN SHAKLEE?



SHAKLEE TAWARKAN 3C SEUMUR HIDUP CASH, CAR BONUS DAN CONVENTION TRIP

Secara basicnya, semua orang yang join Shaklee berpeluang untuk dapat 3 C dalam bisnes ini. Apa yang korang akan dapat dengan Shaklee

Cash Bonus ✅
Car Bonus✅
Conference Point ✅

✨CASH BONUS

Duit Raya Awal dari Shaklee yang pertama ialah CASH BONUS. Amount akan ditunjukkan dalam dashboard akaun Shaklee kita. Cash bonus tak termasuk untung runcit.

Cash bonus ni yang bestnya kita takda limit nak achieve berapa. 3 angka? 4 angka? 5 angka? Semuanya boleh! ๐Ÿ”ฅ Lagi besar team, lagi banyak sales kita buat, lagi banyak bonus yang kita dapat untuk sebulan.



CASH BONUS



✨ CAR BONUS

Duit Raya Awal dari Shaklee yang kedua ialah CAR BONUS. Car Bonus pulak adalah bonus yang Shaklee beri kepada kita setiap bulan seumur hidup selagi mana kita aktif berbisnes.

Yang best sebab bonus kereta ni kita dapat CASH yang masuk dalam akaun bank kita sekali dengan income cash bonus. Bukan dapat kereta tau. ☝๐Ÿป

So kat sini bukan saja kita boleh gunakan car bonus untuk beli kereta idaman kita, tapi kita boleh buat apa je yang kita nak dengan car bonus tu. 

Nak saving, nak beli baju baru, makeup baru, nak buat bayar sewa/beli rumah, nak guna untuk pergi holiday, terserah. Terpulang. Shaklee tak pernah tanya kat kita apa yang kita berbelanja dengan duit tu.

CAR BONUS



✨ CONVENTION TRIP

Duit Raya Awal dari Shaklee yang ketiga ialah melalui CONVENTION TRIP. Dapat  pergi bercuti tanpa keluar duit walau satu sen pun! ๐Ÿ˜ฑ

Tiket flight, hotel, transport, makanan, kos lawatan, semua all in Shaklee tanggung. Siap dapat duit poket lagi tau! ๐Ÿคฉ

Lagi ramai leader yang kita lahirkan dalam team, lagi banyak conference point yang kita dapat! 

CONVENTION TRIP



——————————————————————
SHAKLEE TAWARKAN 3C SEUMUR HIDUP

Itu semua yang Shaklee tawarkan dan semua orang yang join Shaklee memang berpeluang untuk dapat semua tu regardless team apa pun yang you join.

Alang alang nak buat bisnes Shaklee, pilih la team yang strong gila gila! Yang komited untuk bantu and push you berjaya dalam bisnes Shaklee ni dalam tempoh masa yang singkat!

Tak tahu nak pilih team? Meh pilih Siti untuk Siti guide and bantu korang berjaya dalam bisnes ๐Ÿ˜‰

Jujur nya Siti bangga sangat sebab berada dalam satu team yang sangat kuat saling bantu membantu dan hebat. No.one leading dalam Shaklee Malaysia. 

Team apa? Of course MFMS!
Siapa mentor? Of course my beloved Master MARIAFIRDAUS dan BONDAMIZA ๐Ÿฅณ

Team MFMS





๐ŸŒˆteam yang sangat strong
๐ŸŒˆada support group yang aktif
๐ŸŒˆcircle yang sangat positif & komited 
๐ŸŒˆada plan dan strategy yang tersusun untuk bantu new members rank up dengan pantas!

SHAKLEE TAWARKAN 3C SEUMUR HIDUP dan mentor kami powerrr bab kuasa minda, sangat productive dalam menghasilkan idea idea baru berkaitan branding dan marketing dan suka tekankan amalan rohani. Siap ada kelas FREE lagi ajar.



CLASS FREE



SHAKLEE BONUS

Salah seorang leader dalam MFMS

Haaa  jual Shaklee je kan, boleh dapat income camni dari rumah? 

Ye. Ramai tak caya. Tapi itulah Shaklee. Cara team besar Siti,

Kami kongsi pasal set promo atau set yang kami suka. Then customer berminat. 

Kami minta customer bank in ke akaun kami, kemudian kami pon order lah untuk customer. Kami memang ajak customer join ahli terus, lagi best dengan free membership dan free postage. 

Apa apa pun keputusan di tangan customer. Kami share aje. Contoh customer say yes nak join ahli. Haa customer dapat harga diskaun 25% dari retail price. 

Kemudian kami share dengan customer tentang peluang buat duit melalui Shaklee. Diorang just share posters dan copywriting kami share kat diorang tu pada circle diorang, kat wasap status, kat media sosial diorang ikut kreativiti masing masing. 

Kami kongsikan berapa besar pelung diorang boleh dapat melalui bisnes Shaklee ni. Semua decision di tangan diorang. 

Dan hal ni diorang share pulak dengan customer baru diorang. Ye, ada yang nak ambik peluang. Ada yang sebaliknya. Kami kongsi aje. 

Sebab kalau nak bukak peluang pekerjaan untuk 1000 orang kerja, kena jadi Petronas lah. Haha. Banyak tu kos kena keluar modal nak bayar gaji diorang. Hohooo. 

Tapi kalau kita kongsi melalui Shaklee, zero modal. Siti kongsi peluang, diorang join dan buat. Cash back atau income Shaklee Siti tak bayar kat diorang, tapi Shaklee Coorporation yang bayar. InsyaAllah. 

Matlamat sama > Bagi orang duit hasil usaha diorang. Tapi dengan cara berbeza. Dengan Shaklee, satu juta orang nak kerja pun bolehh. Sebab takde had. Dan semua orang ada peluang tu. 

Cuma, tak semua orang nak ambik peluang. Biasalah tu hehe. Sebab ada keutamaan masing masing. Join ahli, then makan Shaklee as loyal customer pun bagus sangat dah. Dah in our healthy circle. Alhamdulillah. Ni motif kami, nak orang sihat naturally with nutrition.

Banyak perubahan Siti dapat asbab join bisnes Shaklee dengan MFMS EMPIRE.

Ingat kata kata one of my sideline. 

“Kalau bisnes ni berjaya memupuk kita, mengajar kita dan membawa kita menjadi seorang manusia dan hamba yang lebih baik berbanding dulu, there is no reason lagi dah untuk kita stop dan berpaling dari buat bisnes lain”

Since Siti memang direct dengan my upline/mentor, Master Maria dan Bondamiza means siapa siapa yang join Shaklee dengan Siti akan terus automatik masuk dalam MFMS jugak ๐Ÿ˜Š

Jom Korang! Kalau nak baca lagi ,boleh klik link ni yer


Salam Sayang,


#projekblogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleethriumph2023
#sitiman772
#akukayadanberjayadiduniadandiakhirat

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


No comments:

Post a Comment